zondag 27 september 2015


Dag 2


Wat een eerste nacht!!

Gisteravond op tijd gaan slapen we waren doodmoe.
Er was al de hele avond een hoop herrie, de jeugd ging flink tekeer.
Dus het was slapen, wakker, slapen,wakker,tot rond 3.00 uur,we waren al klaar wakker, en ineens hoorden we een hoop lawaai,naar buiten en ja daar was dus een vechtpartij midden op de weg,er werd er een flink in elkaar getrapt, en die dat gedaan had, stapte net zo vrolijk weer zijn auto in en reed weg, omstanders hebben de man van de weg afgehaald, binnen no-time 2 politie auto's.
De boel gesust en wij weer proberen te gaan slapen.
Op een gegeven moment bij ons voor de deur hoop gegil, geschreeuw en er werd heen en weer gerend.
Nu bleek het weer een opstootje te zijn, de man van de receptie heeft de politie gebeld.
Ik moet zeggen voelde me niet prettig meer.

Ik ben naar de receptie gelopen en dat toch maar gezegd, het kwam nu door dit weekend er waren boot-races en er was wat ander volk,zo zei die me.Normaal is het altijd rustig.
Nu we hopen dat we aankomende nacht een betere krijgen.

En dus niet meer geslapen,we zijn op ons gemak maar gaan douchen en om rond 6.30 uur liepen we al bij de Walmart om wat boodschappen te doen, was er heerlijk rustig kan ik wel zeggen.








Onze boodschapjes gedaan en weer richting hotel.


Daar hebben we een donut en beker melk genomen.

Later in de morgen zijn we heerlijk gaan wandelen langs het strand, en ik vond dat het al snel druk werd, misschien i.v.m. de boot-races.
Het water was heerlijk en het zand zo mooi wit.


We hebben trouwens vandaag de hele dag geen zon gezien, de temp was niks mis mee, 29 gr vandaag,af en toe wat gespetter.Tot in de namiddag toen ging de hemelpoort echt open, wat een bui zeg!








Een cabana met bedjes huren, voor 14.00 uur 30 dollar, na 14 uur 20 dollar en na 16 uur 10 dollar.

Nu het wordt tijd voor koffie en we hebben iets gevonden waar de koffie ook lekker is, gaan daarna aan de picknick tafel aan het strand zitten en ik moet zeggen ik heb genoten.





Het internet is zo vreselijk traag dat het duurt een eeuwigheid voor ik een foto kan plaatsen, eenmaal thuis zal ik er nog eens wat tussen proppen.

Als we onze koffie op hebben lopen we richting hotel en besluiten de auto te pakken en naar Tarpon Springs te gaan,dat is hier maar zo'n 
30 km vandaan.

Tarpon Springs is een gezellig plaatsje wat je doet denken of je in Griekenland bent, restaurants, en cafeetjes is allemaal Grieks, het staat ook bekend om zijn sponsen, je kunt hier alle soorten sponsen kopen welke en wat je maar wilt.









Het is warm we hebben dorst en gaan wat drinken met natuurlijk wat erbij!






Het was al een mooie drukke dag, en vanavond blijven we lekker op de hotel kamer hangen, beetje tv kijken en ik mag hopen dat we straks goed slapen.




Tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. euhm... wil niet veel zeggen hoor, maar wat kunnen jullie zuipen !!!!(zie foto achterbakkie van auto)
    en dan die punten gebak...hallo wijffie denk aan de lijn, straks moeten we weer gardioen, en sprintouwen en zo.. maar ziet er wel erg lekker uit.... genieten meis geoon lekker genieten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahah ja erg he, wat een zuipschuiten,Enne appeltaart die was toch lekkerr,
      Genieten doen we zeker fem,xx

      Verwijderen