maandag 5 oktober 2015



Dag 10.


Vannacht slecht geslapen ben er verschillende keren uit.
Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen,en werd toen pas wakker jaaaahaaaaa om 7.20 uur.

We doen lekker rustig aan, nemen ons ontbijtje en als we klaar zijn met het hele ochtend gebeuren, lopen we naar BareFoot voor de koffie, en wat is het toch geweldig om heerlijk aan het strand s'morgens je bakkie te doen.

Dan maken we plannen wat zullen we gaan doen.Deze dag zou nog wat bewolkt zijn en dus dachten we oke, we gaan de natuur in.

Het wordt Emerson Point Preserve.
We nemen ons koeltasje mee, met wat drinken,en wat te eten.

Dan gaan we op pad, een lekkere rustige route en ik geniet van het kijken om me heen.

Bij een rest area maken we even een stop,en het uitzicht hier is ook alweer zo prachtig.






Heerlijk ik zit te genieten hier!



Dan gaan we verder en over de bekende brug heen,de Sunshine Skyway Bridge, en het blijft mooie om te zien.



Dan komen we aan bij Emerson Point Reserve.


We parkeren de auto en gaan aan de wandel, wat een rust hier en we komen niemand tegen.



Ik kijk wat er in de boom hangt,
nou dit dus!


We lopen verder,drinken wat want is best warm als de zon zo schijnt en dus moet je goed drinken.




Het is hier net een paradijs op aarde, zo stil, en zo mooi.








Ook hier weer zo lekker rustig.







We gaan even de uitkijktoren op voor het mooie uitzicht.














Daarna gaan we verder lopen.Heerlijk we merken wel dat we van deze parken houden.











Dan gaan we een burger en shake eten bij Steak'n Shake.





mmmmm lekker lekker lekker!



Is mooi geweest voor vandaag,morgen een relax dag want de zon schijnt weer te komen en dus lekker naar het strand of zwembad.



3 opmerkingen:

  1. Wat is het daar toch mooi he....ik kan me voorstellen dat jullie genieten.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi toch daar hè!!! Wij vonden Emerson Point ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen