vrijdag 2 oktober 2015



Dag 7.



Ja weekend en meer in zwembad dan in de zon gelegen.

Vanmorgen werden we wakker een iemand boven ons om 6 uur die zonodig met hakjes op en neer moest lopen, tik tak tik tak,dus klaar wakker.

Dan maar eruit ook.

We doen alles op ons gemakkie, en ziet er bewolkt uit en dus gaat alles is een nog rustiger tempo.
We maken een ontbijtje,en daarna ons ochtendritueel.



We lopen naar Barefoot om daar nog een keer koffie te halen en lekker op het strand op te drinken.


We rijden eerst nog naar de Publix om wat boodschappen te doen.
De zon komt er doorheen en we besluiten om ons te gaan omkleden en bij het zwembad te gaan liggen.

En als die zon er is pffff wat is het dan warrum zeg!

Ik ga lekker op mijn bedje in het water en dat is heel goed uit te houden.


We hebben de pool voor ons zelf, heerlijk hoor!





Bijna niet vol te houden dit hoor!


In de middag rijden we naar Steak & Shake nemen een lekkere milkshake ik een M&M shake en Theo een aardbei shake.







En mmmm wat is het toch weer lekker.



Ik kreeg mijn portie natuurlijk weer niet op, abnormaal wat je krijgt.Je ziet ook niet voor niets hier hele dikke mensen.En dan bedoel ik ook dik.

Maar oke wij ook buikje weer vol en vertrekken weer, komen nog langs een winkelcentrum en gaan daar nog even rond kijken.
De Target in, wat is dat toch ook een prachtige winkel.








We merken dat het weekend is, is overal drukker dan de afgelopen dagen.

We hebben een heerlijke rustige dag gehad, en vanavond blijven we lekker "thuis" in onze hotel kamer hangen.
Morgen avond weer de boulevard op, waar verschillende muzikanten hun best doen en goochelaars ect ect er ook zijn,er hangt een gezellige sfeer en dus gaan we dat morgenavond weer zien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten