donderdag 8 oktober 2015




Dag 13.



Vandaag eigenlijk niet veel gedaan.Onze morning koffie aan het strand en dat is toch elke keer weer genieten.Het verveelt geen moment.


Dan zien we een paar bikers, we maken een praatje, en 1 vrouw komt uit Columbia en maakt vanaf april tot november een toer door de USA in haar uppie, ik neem mijn petje daar voor af.
Ze zijn lid van een motorclub en doen veel aan goede doelen, heeeej broer waar heb ik dat meer gehoord??

We maken wat foto's en nemen daarna afscheid.



Wij gaan terug naar het hotel en gaan even bij het zwembad liggen, het warmt al snel op en dus liggen we met regelmaat in de pool.




Tsja en als je dan zo op je rug ligt zie je een mooie blauwe lucht.



Het wordt ons een beetje te warm en besluiten nog een keer naar de Mall te gaan, ik had wat leuke t-shirts gezien en die zijn we nog gaan kopen.Heerlijke verkoeling in de Mall, whahaha is toch wat eigenlijk!

Om 17.00 uur zijn we terug,en eten een boterham, ik had geen zin om ergens te gaan eten en een boterhammetje is zo eens net zo lekker.

Als we dat op hebben lopen we naar het strand en zien de zon weer door de wolken heen zakken, ik blijf het iets moois vinden.












Een dag dat we niet veel hebben gedaan, maar toch zo ontzettend genoten.



2 opmerkingen:

  1. dat zijn lekkere rustige dagen , die goed voor je zijn he. geniet er nog maar ff van meis ,en natuurlijk hubbetje ook.. lekker wat shoppen, branden op het zand, jaa want je bent nog zo bleekjes..en dan luieren in pool. heerlijk.. kan ik ook wel volhouden haahhaah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tis bijna niet vol te houden Fem, hihiihi,, kun je je dat voorstellen?

      Verwijderen