vrijdag 9 oktober 2015



Dag 14.

Vandaag


alweer een lekkere luie dag,voor anderen niet leuk om te lezen, maar wij zijn heeeerlijke lui.
Zalig aan de pool gelegen,er was een club meiden waar we leuk mee hebben zitten ouwehoeren, ze kwamen uit verschillende delen van de USA, inmiddels allemaal ergens anders naartoe verhuisd, maar hebben samen op highschool gezeten en gaan  1x per jaar met de meiden  club op vakantie.

Vanmiddag hebben we nog even een wasje gedraaid, en toen aan de wandel.



Dan gaan we wat eten bij Frenchy's en dat was errug lekker.



We hadden een schaal garnalen met kaas, paprika, uien, en champignons met een knoflookbrood, caesar salade,en patat en we hebben heerlijk gegeten, jammer dat ik het dan weer niet op kreeg.



Was toch net even iets anders dan in de bekende "vreetschuren".

Dan toch maar verder aan de wandel want die calorietjes moeten er weer af gelopen worden.


En we merken dat het weekend is begonnen wordt drukker in Clearwater Beach en als ik zo eens om me heen kijk vraag ik me af, waarom bij sommige mensen de broeken onder hun reet moet hangen, enige wat je ziet is een onderbroek en dat wil ik helemaal niet zien.
 We gaan even bij de haven kijken en lopen ook een stukje de brug op.




Terug weer langs de haven de visjes worden schoongemaakt en de vogels wachten op het afval wat weer terug in het water wordt gegooid.



Piet wacht ook tot er iets in het water valt.

We gaan richting hotel.
Dan toch nog even een foto van moi!


In onze kamer maak ik nog een bakkie koffie, begin aan de blog en daarna lekker ja alweer hangen en ja alweer op een bed.




1 opmerking:

  1. Dit zijn van die heerlijke vakantie dagen.....Ennuh dat van die broeken.....die gasten moesten eens weten waar dat vandaan komt, dan zouden ze het wel laten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen