zaterdag 3 oktober 2015



Dag 8.


Vannacht maar 1x wakker geweest ik dacht wat hoor ik, nou dat was dus de regen, lekker terug in bed en werd pas om 7 uur weer wakker, we horen dat het weer of nog regent, en dus alles maar op vakantie tempo.

Het is best bewolkt ,maar niet koud en waait ook behoorlijk.
Als we klaar zijn lopen we naar BareFoot om onze ochtend koffie te nemen.



Wat is het toch heerlijk om zo je koffie te drinken aan het strand en ik overdenk zo eens het een en ander,wat hebben we het toch goed en wat genieten we toch van het leven,elke dag opnieuw,morgen kan het zo maar anders zijn, en inmiddels weten we daar alles en dus we are


Nadat we onze koffie op hebben , lopen we over het strand terug.








We zien een kwal en ik denk aargghhh jakkes, ben ik toch even blij dat ik niet in de zee ben!



We bedenken om een poosje bij het zwembad te gaan liggen, af en toe komt de zon piepen en er staat wat wind dus goed uit te houden.


Onze bedjes staan al klaar!

Het is heerlijk liggen en ik vermaak me met wat muziek te luisteren.
Na een paar uurtjes knappen we ons op en rijden naar Honeymoon island state park.

Stranden, wandelpaden, en zelfs een dog beach.







Het is heerlijk rustig
we beginnen aan de wandeling en na 45 min lopen begint het wat te regenen, en dan een stortbui grrrr.
In de regen lopen is niet echt leuk en we gaan dan ook maar terug naar de auto, intussen zijn we behoorlijk nat geworden.

Met de auto rijden we nog richting strand, soms mooi soms minder mooi en met kiezels.





Dan gaan we hier weer weg en komen langs een Subway waar we een broodje gaan eten.


Moet zeggen deze smaakte erg goed!


Kip Teriyaki.

Och en er was een vrouwtje 88 jaar woont al jaren hier maar kwam oorspronkelijk uit Schotland en dat accent was nog goed te horen,en ze kon haar auto niet meer vinden, och arme en die stond voor haar neus.
En ineens begon ze kleine "tasjes" uit te delen. Meer een soort van portemonneetjes, er zat wat jeugd en die kregen dat ook en wij ook verschrikkelijk lief, ik vroeg waarom ze dat deed, nou gewoon omdat ze het leuk vond,
en dus moest ik toch even met omaatje op de foto.


Dan rijden we terug naar hotel, we hadden nog wat boodschapjes gedaan, spullen opgeruimd en daarna naar de Pier gelopen een ijsje gegeten en weer terug, en zo is er dan weer een leuke dag voorbij.



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag. Jullie hebben je best vermaakt. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe mij ook maar zo'n leuke koffietent aan het strand....heerlijk om zo je ochtend te beginnen. Jammer van de regen in het park maar wel een hele leuke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sluit me helemaal aan bij bovenstaande ladies hahaha

    BeantwoordenVerwijderen