zaterdag 10 oktober 2015




Dag 15.


Vanmorgen een fikse regenbui gehad,en dachten hmm wat gaat dat worden vandaag?


Na 45 min klaarde het weer op de zon kwam en werd gelijk warm,we hebben een uurtje bij het zwembad gezeten en lekker gezwommen,daarna opgeknapt het de auto in om naar Fort De Soto te rijden.

Een recreatie park waar je kunt picknicken,zwemmen,vissen,fietsen,varen en nog meer.

We gaan eerst bij het Fort kijken.


We lopen op ons gemakkie want het is best warm.






Het is er prachtig er zijn ook stranden,we pakken de auto en gaan verder kijken het park is te groot om alles lopend te doen.








We gaan de rust en bossen,wandelpaden opzoeken.



Lekker even onder de bomen.







Dan komen we bij een strandje,er staat een bankje, maar er zitten mensen op,ik kan me dat voorstellen want het is zoooo mooooii en rustgevend hier, dat eigenlijk zit ik de lui weg te kijken want ik wil hier ook een poosje zitten.



We gaan maar even weg en komen straks maar weer terug om te kijken of ze weggegaan zijn.



Ja hoor we zien ze voorbij komen en ik zeg hup Theo snel zijn hoor, want ik wil daar zitten nu, whahah,ik begin bijna te rennen,hoe gek moet je zijn, maarja is ook zo'n mooi plekkie.









Heerlijk hier zeg,de rust,de ruimte het uitzicht,het kabbelen van de zee,




















 
Ik begin schelpen te rapen, Theo kijkt me aan alsof ik zot ben, hmm ja soms wel denk ik,en dan krijg je dit.







Tsja en soms ga je gekke dingen doen!
Ik begin een hartje te leggen,Theo kijkt me weer aan en ik zie hem denken die spoort echt niet! En dan krijg je dit,






Nou oke na even een gekke bui te hebben gehad, gaan we weer verder aan de wandel.












Eind punt,we drinken wat en stappen weer de auto in terug naar Clearwater.
Onderweg wat eten bij de Panda Express.



Als we weer terug zijn,wil ik weeeeer naar het strand,





Een kuil.


Nou dat zullen we maar weer even vergeten, we gaan opnieuw genieten van de sunset.























Clearwater is donker en wij gaan terug naar ons hotel.
Weer een prachtige dag voorbij.

2 opmerkingen:

  1. heey lui wijffie... pff fik denk pak ff een bakkie er bij en ga er ff voor zitten, jeetje wat stel jij mij te leur zeg whahahahah jhier behoort een enorme bigsmiley te staan. wijffie het schiet op he... nog ff een paar daagjes ertegen aan. met vooral zonnen,want ja je kleurtje he whahah en zwemmen, das weer voor de calorietjes. want jeetje wat zag die laatste met garnaaltjes en waldorf er lekker uit.... meis geniet er nog ff van... met knuffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb even alles gelezen, dus ben weer helemaal bij. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie daar. En wat is het toch anders dan in Orlando. Zo lekker relaxt! Geniet nog!

    BeantwoordenVerwijderen